Provocare - curatenie contracronometru

Follow my blog with Bloglovin
br /> Da. Este atat de bine să stai într-o casă curată și ordonată, în care să găsești imediat ce ai nevoie, fără  piese de lego lipite de tălpi și  haine agățate de tot ce este în drumul unuia dintre colocatari, gen mânere de uși, pantofar și toate suprafețele plane...

Dar cine să facă în mod constant aceasta muncă neapreciată și neremunerată??? Desigur, eu sunt caștigatoarea ...așa că m-am conformat, dar mi-am creat propriul meu sistem de atac, pentru că rutina mă plictisește și mă frustrează.

O dată la două zile scot kit-ul psihologic pe masă și mă setez în mod pozitiv pentru ca, în aproximativ două ore să termin tot. Am făcut bilete cu numele camerelor și anexele casei, le-am pus într-un coșuleț, am setat telefonul pe 15 minute, numaratoare inversă.

 Aici începe distracția, pentru că am și un partener de șase ani, Matei, care are job-ul de a extrage biletul și de a face galerie....Când este în toane bune se implică și el , dar asta se întâmplă mai rar....și doar în primele zece minute...după care i se termină bateriile..

Cam așa facem noi ca această activitate să fie distractivă și eficientă, pentru că, păstrând această constanță, este curățenie și ordine tot timpul.


Comentarii

Trimiteți un comentariu