DIY - relaxare și organizare





Îmi place foarte mult să fac diverse mici proiecte DIY. Mă relaxează și mă bucură. Nu sunt foarte talentată, dar perseverez...

Vreau să mărturisesc un lucru : îmi doresc de foarte mult timp să mă țin de un meniu săptămânal.

Grație unei bloggerițe care imi place mult ( de la care am învățat să fiu disciplinată în ceea ce privește partea de finanțe a familiei) am înțeles importanța rutinei în ceea ce privește meniul săptămânal. Nu îi spun numele, pentru că nu am cerut voie să scriu despre ea și...nu știu care sunt regulile de genul...pentru că nu sunt în temă..încă.

Și cum spuneam, îmi doresc tare să fiu disciplinată și pe partea aceasta culinară. Așa că am scotocit prin casă și am improvizat un mic panou pentru meniul familiei.



Aveam o ramă foto...de mărime A4 și o foaie de plută ...cumpărată de la Jambo pentru diverse idei...




Am gasit două hârtii cartonate cu model.



Am mai folosit piuneze pentru plută și cleștișori...



Și pentru că bucătăria mea este albă.....am vopsit și o lădiță pe care o cumpărasem de la Pepco cu 4,9 lei pentru că îmi plăcea designul...nu culoarea.



Am vopsit-o...cu spray alb...

A doua mână....


Final.



Am decupat un mesaj - abțibild


L-am aplicat...


Am umplut lădița cu miere, gem și sirop de zmeură....ceea ce este în trend la noi în casă acum...



Și acesta este rezultatul final.


Acum mai rămâne de văzut cât sunt de ..consecventă....



Comentarii