Lista mea de achiziții electrocasnice - 2018


Follow my blog with Bloglovin
Se spune că, atunci când îți faci planuri și organizezi...și îți propui...și evident că ești sigur de reușită...căci altfel nu ai face asta....Divinitatea se amuză MAXIM. De fapt...cred că se tăvălește de râs....și apoi începe joaca...

Așa se explică răsturnarea de situație și  "nelipsitul neprevăzut " al fiecărei luni....care face gaura în buget.

Dar și eu sunt om și îmi place așa mult partea asta cu organizarea....încât nu mă pot abține și ...îmi asum orice risc.

Anul trecut a fost, pentru noi un an bun, dar plin de cheltuieli....legate, în primul rând, de casa în care ne-am mutat.

Era tare simplu înainte...luam un credit, finalizam casa cu mobila, cutea și ce mai trebuie pe aici...și plăteam la el....ani.

Mi-am schimbat optica, am studiat problema datoriilor cu simț de răspundere...am citit și cărți de finanțe personale, dar și bloguri (care au un cuvânt greu de spus în această problemă, pentru că totul este tratat  de cele mai multe ori ,empiric)

Așa că am început să experimentăm răbdarea și să facem achiziții când avem suma necesară....fără împrumuturi.

Acesta este motivul pentru care acum gândesc de zece ori cand îmi doresc un obiect, lucru. Ani de zile am achiziționat tot felul de chestii pe care le-am folosit foarte rar și nu îmi erau indispensabile..

Dar în continuare scopul meu este să-mi ușurez munca...să-mi ergonomizez timpul, să-mi eficientizez acțiunile....

În concluzie, pentru 2018 am pe lista de achiziții patru electrocasnice, studiate, review-uri citite, discutate, gândite.

Mixerul electric este un must have în munca mea de zi cu zi...și voi îl voi cumpăra pe cel din imagine (vreau să încerc un alt brand)...pentru că al meu începe să dea semne de oboseală ...Acum am moulinex...dar nu am fost încântată de el. Avea și choper..care s-a stricat ...cred...la mai puțin de douăzeci de utilizări.



Grătarul electric...SUPER!!! Am folosit unul care nu era al nostru o perioadă și pot să spun că nici fum nu face și ai masa gata în zece minute...cu grătar, cu legume...cu tot.



Nutribulet...mda. Aici nu sunt foarte sigură...nici încurajată de soț, care crede că ...îmi plac bibelourile....moștenire comunistă de hârciog autentic... Nu spune chiar așa...să nu mă supăr, dar eu știu ce-i circulă prin căpuțul acela...năzdrăvan..

Îl trec pe listă...totuși..


Și nu în ultimul rând, controversata Crock Pot, pe care am analizat-o pe toate părțile...Da. Îmi trebuie. Clar.

Am și primele zece rețete pregătite...așa că este suspect de necesară..



Cam acestea sunt cele patru dorințe pe parte de bucătăreală....și sunt foarte curioasă ce se va materializa până la 31 decembrie, pentru că acesta este deadline-ul stabilit.

Avem o mulțime de proiecte în lucru...despre care mai povestesc și mâine...și chiar va fi o surpriză să concluzionez la final de an ce am realizat...



Comentarii