Organizare și recensământ - lenjerie copii


Am așteptat vacanța copiilor cu multă nerăbdare și convingerea că voi organiza tot ce-mi stă in cale...de la ac și ață...la întregul univers...

Nici oganizare, nici relaxare...doar cafele peste cafele, vizite, socializare la maxim și joacă...cât cuprinde.

Astăzi, însă,  m-am trezit gata de acțiune și, ca în fiecare an, am început cu sortarea ciorapilor , șosetelor...lenjeriei copiilor. Se deteriorează foarte repede și la fiecare schimbare de sezon....sau de an, evaluez situația.

 Și pentru că nu aveam un sistem bun de organizare, am adoptat unul pe care-l cred eficient.

Important este să vizualizezi ceea ce vrei să folosești din sertar, fără a amesteca toate lucrurile din el.







Am pregătit un coș în care să scot toată lenjeria...




Le-am sortat și pus în organizatoare din pânză...


Apoi am așezat organizatoarele în sertar.


Și astfel, copiii își vor lua din cutii doar ce au nevoie, nu tot conținutul sertarului..Iar în coș am pus ceea ce nu mai folosesc.

Spor la organizare !!!

Comentarii