Organizare - Centrul de comandă


Astăzi stăm acasă din cauza codului portocaliu de viscol și ninsoare. Sinceră să fiu, nu am prea văzut nici viscolul și nici ninsoarea pe care au anunțat-o. Am simțit doar bucuria și relaxarea copiilor care și-au făcut o mie de planuri...de frecat menta, normal.

Și pentru că fiecare face ce vrea, m-am apucat și eu de o mică organizare pe care o tot amân de la începutul anului. Am cumpărat un organizator de la Ikea care stă montat din ianuarie și așteaptă să fie băgat în seamă. Astăzi i-a venit rândul și în douăzeci de minute am rezolvat treaba.



Cu siguranță îmi va fi util, pentru că am organizat dosarele astfel încât să nu mai uit de vreo factură sau de proiectele copiilor pentru școală.

Am folosit cinci dosare și etichete.

Organizatorul are cinci compartimente, iar eu le-am împărțit în ordinea importanței temporale.

1. Școală Matei și Alexandra - în acest dosar vor sta proiectele cerute de profesori sau învățătoare, sau diverse cerințe (formularul Anaf pentru 2%), acte, convocatoarele pentru ședințe, tot ce ține de școală și trebuie rezolvat.



2. Facturi de plătit, acte de rezolvat - aici am toate facturile care trebuie achitate și acte care ajută la obținerea altor acte, gen cadastru, intabularea casei.



3. Vouchere, proiecte în curs - în dosarul acesta am trimiteri de la medic, vouchere de la săli de sport, locuri de joacă, magazinele alimentare pe care le frecventez, diverse reduceri.



4. Proiecte casă achiziții / obiecte de achiziționat - elecro - aici am achizițiile pe care ni le-am propus la începutul anului, atât cele electrocasnice, cât și mobilier și accesorii. Cum finalizăm un proiect, îl alegem din acest dosar pe următorul.



5. Realizări 2018 - aici sunt toate realizările noastre din 2018. Atât cele propuse, cât și cele pe care le inițiem pe parcurs. În decembrie ne vom uita în acest dosar și vom înțelege că am realizat o mulțime de lucruri de care nu suntem conștienți.



Acum nu mai am nici o scuză în a uita ceva din ce am de făcut. Trebuie doar să verific dosarele și să le completez cu noile cerințe.


Comentarii