Coroniță de primăvară


Vremea este minunată. De două zile îmi vine să zbor de bucurie că a apărut soarele de primăvară. Parcă mă învârt în cerc și nu reușesc să obosesc. Asta mă inspiră în a crea diverse lucruri drăguțe pentru a înveseli casa și a băga puțin primăvara în bucătărie, pentru că acolo stau cel mai mult și vreau să văd culoare în jur.

Am cotrobăit prin obiectele pe care le am în micul meu atelier și am găsit tot ce am avut nevoie.

Ceva flori artificiale, un pistol de lipit, sârmă subțire și panglică. Fluturi cu clips de la Jambo din pene mici și fluturi din hârtie cartonată, decupați .




Am prins cu sârmă plantele de-a lungul cercului, care era inițial o sârmă mai tare modelată sub formă de cerc cumpărată de la Jumbo, folosită în grădină la susținerea plantelor. Am folosit asta, pentru că avea forma de cerc perfectă.




 Am adăugat fluturii și panglică, fundă sau chiar un fluture confecționat din hârtie și decorat cu bucățele de washi tape.




Proiectul a ieșit nesperat de bine. O coroniță delicată care arată senzațional și este suspect de potrivită pentru acest început de primăvară.


Simplă

Cu fluture din hârtie decorat cu washi tape


Cu o panglică. 


Un proiect vesel care poate fi o decorațiune, un cadou sau pur și simplu o activitate relaxantă și frumoasă pentru timpul liber.

Comentarii