Organizare - Etajeră de baie pentru prosoape și alte accesorii


Pentru că suntem în toiul curățeniei, m-am gândit să vă prezint etajera noastră de baie pentru prosoape și alte accesorii.



În urmă cu doi sau trei ani am cumpărat un pat supraetajat pentru copii. Aveam promisiunea supremă că dacă vor avea un pat de genul acesta vor dormi singuri. Evident că am fost păcăliți din nou și nu pot explica de ce i-am crezut. Chiar păreau siguri pe ei și convinși că patul supraetajat era achiziția perfectă pentru a dormi singuri.

Cert este că nu s-a întâmplat nimic din promisiune și noi am separat cele două paturi. Am rămas cu scara care părea total inutilă. Nici nu eram convinsă că vreau să scap de ea, așa că am transformat-o în etajeră.

Aveam nevoie de un loc pentru prosoape, pentru că le tot mutam dintr-un sertar în altul, iar ideea aceasta (pe care am văzut-o sub diverse forme pe Pinterest)  mi s-a părut genială.

Am cumpărat coșuri pentru depozitare, două organizatoare pentru creioane și am mai folosit o tijă din lemn.



Am aranjat toate piesele și a rezultat această drăguță și utilă etajeră:



Prosoapele le-am rulat și pus în coșurile de jos, pentru a avea acces oricine dorește unul curat. De asemenea am găsit loc și pentru obiectele electrice pentru păr, pe care parcă nu le-am putut aranja nicicum în sertar. Tot timpul găseam firele desfăcute și înghesuite acolo.


În cele două organizatoare mici și roșii am pus periuțele, pastele de dinți și gelurile de spălat pe față. Obiecte pe care le folosim atât dimineața cât și seara, pe care le vrem la vedere și foarte accesibile.

Primul coș conține tot felul de lucruri pe care de asemenea le utilizăm zilnic în igiena noastră. Avem apa termală, apa de gură, perii, deodorant antiperspirant și șampoane uscate pe care le folosesc eu pentru volumul părului.


Cam asta este etajera și trebuie să recunosc că sunt foarte încântată. Este încăpătoare și extrem de utilă.

Spor la organizare!!



Comentarii