Rețeta de vineri - Brioșe pufoase cu ciocolată

Nu cred că ne-a prins rău această vacanță, pentru că cei mici s-au bucurat de sanie, de filme și de joacă la MAXIM.




Pot declara că nu am mai ieșit din casă de cinci zile. Îmi place zăpada, dar din casă, de la căldură . Mă bucur că suntem bine și nu sunt forțată să merg să rezolv vreo treabă. Și dacă, spre exemplu, am rămas fără pâine, am făcut. Alimentele de bază nu lipsesc pentru situații de urgență, așa că ne-am descurcat bine , chiar și așa, izolați de lume.

Pentru astăzi m-am hotărât să fac o rețetă de brioșe cu ingrediente pe care le am în cămară și frigider, pentru a nu rămâne înzăpezită la cumpărături.

Dar această rețetă este deliciosă și merită făcută de muuulte ori.

Ingrediente:


- 240 grame de făină
- 3 ouă
- 130 grame de ciocolată
- 130 grame de zahăr
- 80 ml. lapte
- 100 grame de unt moale
- esență de vanilie
- puțină sare
- un plic cu praf de copt



Mod de preparare:

Se amestecă untul cu zahărul până se transformă într-o cremă. Se adaugă ouăle, unul după altul. Apoi făina, puțin câte puțin, praful de copt, esența de vanilie, sarea și laptele. La final de adaugă bucățele de ciocolată (la alegere). Mie nu îmi place să arunc, motiv pentru care am folosit ciocolata de la ouă kinder primite recent de copii. Ei desfac jucăria și atât. În brioșe, însă, este altceva.  Dar pot fi folosiți și fulgi de ciocolată neagră, sau tabletă tăiată bucățele.

Toată această compoziție omogenizată se toarnă în forme de brioșe. Eu am folosit și hârtii de unică folosință, pentru a putea fi manevrate mai ușor.



Uitați-vă cum lucrează mânuțele alea mici... Liniștea dinaintea furtunii.



Sunt brioșe delicioase cu care nu dau greș dacă mi se cere ceva dulce și rapid.



Treaba asta cu repede este omniprezentă. Ai mei nu spun că vor ceva DECÂT în momentul în care își și imaginează cum gustă acel preparat. Și deja sunt nervoși când cer, ceea ce mă determină să caut variante rapide....și de execuție și de educare.

Poftă bună!!!!!







Comentarii