Rețeta de vineri - Mușchiuleț de porc la cuptor cu ciuperci și sparanghel


Am luat o legătură de sparanghel pentru a o găti. Era pe listă de mult să introduc în meniul familiei această legumă, dar nu știu din ce motiv am tot amânat momentul.

Așa am ajuns la a găti ceva care să se potrivească cu sparanghelul. Și am făcut mușchiuleț de porc la cuptor, cu ciuperci, pentru că le plac alor mei și sunt sănătoase și simplu de gătit .



Sparanghelul l-am considerat garnitură, pentru că va avea cu siguranță comentarii pro și contra și nu aș vrea să rămână cineva nemâncat.

Am făcut și o salată, banală poate, dar extrem de apreciată la noi.

Ingrediente:

1. Mușchiuleț de porc cu ciuperci

-carnea (fiecare cât consideră, ca și cantitate) / poate fi înlocuit cu cotlet, pui, sau orice altceva vă place
- ciuperci
- usturoi
- roșii cherry
- ulei (pentru uns puțin carnea)
- sare
-condimente diverse după preferințe (eu am pus piper și un condiment pentru friptură)



Am aranjat totul în tavă și am băgat la cuptor la 180 de grade pentru 40 de minute.

2. Sparanghel cu sos de muștar

O legătură de sparanghel am curățat partea de la bază, lemnoasă, l-am spălat și l-am pus la fiert.



Între timp, din două gălbenușuri, o lingură de muștar, ulei, sare, am făcut un sos precum maioneza, la care am adăugat două lingurițe de miere.



3. Salata

-rucola
-avocado
-lămâie
-roșii cherry
-sare



Toate tăiate ca pentru salată, stropite cu lămâie pentru a nu lăsa bucățelele de avocado să oxideze. Simplu.




Și uite așa arată o masă senzațional de gustoasă, din categoria easy to make, desigur și evident sănătoasă.



Poftă bună!!!


Comentarii