Bun venit noului CrazyDaisyDay!!!!

Totul a început mai în glumă, mai în serios. Totul a fost mai mult în scop terapeutic, psihologic, salvator, pentru că rutina nu este întotdeauna constructivă și benefică.

Așa a apărut acest blog care mă ține ancorată în realitatea lui ACUM. A apărut la sugestia unei prietene dragi care mă cunoaște chiar mai bine deât mă cunosc eu, din păcate. A știut că îmi va plăcea să scriu, chiar și banalități, nimicuri zilnice, care să mă ajute să mă apropii de mine.

Este totuși o responsabilitate și o oarecare presiune să găsesc subiecte interesante, care să mă reprezinte, dar să nu plictisească, să placă și altora. Să alternez subiectele pentru a nu deveni plictisitor, tern sau unidirecțional. Să am acea emoție constructivă, motivantă atunci când cineva îmi citește gândurile, acțiunile, proiectele.

Nu am luat foarte în serios acest blog, până când am activat facebook-ul și am înțeles că nu pot să mă joc. Sunt acolo oameni dragi, cunoștințe care mă urmăresc și nu pot să fiu superficială. Atunci am decis să fac mai mult și mai bine.







Așa a apărut ideea de un nou site, pe o platformă mai generoasă, pe care pot modifica și adăuga lucruri, pe care o pot îmbunătăți și cosmetiza cum doresc.

https://mycrazydaisyday.wordpress.com

Am cunoscut doi oameni frumoși, Cristina și Silvian, care au făcut posibilă mutarea tuturor articolelor mele pe noua platformă ( wordpress ) și le mulțumesc mult pentru tot ajutorul oferit.

În următoarele zile voi avea pe prima pagină un spațiu pentru cei are doresc să se aboneze la newsletter, pentru a primi mail cu noutățile de pe blog.

Pe noua platformă articolele sunt mult mai vizibile și mai ușor de accesat. Este ca și cum m-aș muta de la două la trei camere...sau chiar patru, ceea ce înseamnă mai multă libertate de mișcare .

Astăzi îmi iau LA REVEDERE de la vechiul blog care mi-e foarte drag și nu pot să nu recunosc faptul că simt o mică nostalgie.


Dar, fără atașamente!! Las loc și chem evoluția în viața mea de mamă cu blog...cu normă întreagă.

Vă invit cu drag în noua mea casă virtuală!!!

Comentarii